Aktualności

[CENNIK] Naprawa opon

1 października

Naprawa opon

Jeśli naprawa opon jest prawidłowo wykonana, to przedłuża ich czas użytkowania.  Ma to znaczenie w obniżaniu kosztów eksploatacji samochodu. Jednak nie wszystkie uszkodzenia mechaniczne opon można naprawić. Naprawa nie obejmuje części barkowej pracującej cały czas pod obciążeniem i ugięciu we wszystkich możliwych kierunkach. Naprawie nie podlega też uszkodzenie stopki. Zerwanie drutówki powoduje nietrzymanie opony na obręczy. A nawet drobne uszkodzenie powłoki gumowej na drutówce powodują spadek ciśnienia w oponach. W oponach osobowych nie powinno się też naprawiać większych uszkodzeń boków, ale o tym zdecyduje serwisant. Innym zasadom naprawy podlegają opony rolnicze i przemysłowe.

 

“<div

Profesjonalna wulkanizacja opony zlikwiduje ten problem !

Profesjonalna naprawa opony zlikwiduje ten problem !

” title=“image tooltip”>

 


Profesjonala naprawa opon

  • Profesjonalny serwis opon nie dokonuje wyceny naprawy opon bez fachowych oględzin.
  • Podajemy cennik orientacyjny, gdzie ceny mogą być wyższe ze względu na rodzaj i wielkość stosowanych materiałów.
  • Z doświadczenia wiemy, jak wyglądają i co powodują te „najtańsze” naprawy  – zakup nowej opony!

 

Felga stalowa- osobowe od 70 zł
Felga aluminiowa- osobowe od 80 zł
Dostawcze, 4×4 i SUV od 90 zł

Naprawa opon sznurem

35,00 zł
Sprawdzenie szczelności koła 20,00 zł
UWAGI: W przypadku opon RunFlat obowiązuje dopłata 15zł / koło

UWAGI:


podajemy ceny brutto

W przypadku opon RunFlat obowiązuje dopłata 15,- zł/koło.

Przy kołach z czujnikami TPMS dopłata 10,- zł/koło.

!!!

Ważne informacje dotyczące uszkodzeń opon.

Widoczne uszkodzenia, które eliminują możliwość naprawy

Pamiętaj, że szereg uszkodzeń prowadzi do eliminacji opony z użytkowania. Nie naprawiamy opon, w których widać rozwarstwienie struktury opony (odparzenia, wybrzuszenia). Głębokość bieżnika jest poniżej 2 mm dla opon samochodów osobowych i 4 mm dla opon samochodów ciężarowych także dyskwalifikuje ją z naprawy.

Uszkodzenie stopkipęknięcie opasania, lub deformacje czoła opony spowodowane pęknięciem opasania.

Uszkodzenia powstałe w wyniku jazdy bez powietrza.

Zasady dotyczące ilości „napraw opon” 

W oponach osobowych dopuszcza się maksymalnie trzy naprawy, pod warunkiem, że naprawy są od siebie tak odległe, aby opona podzielona na trzy części miała po jednej naprawie.

W dużych oponach typu SUV, 4X4 i dostawczych dopuszcza się maksymalnie cztery naprawy, przy zasadzie 1 na 1/4 opony.

 

„Łatka w sprayu” – naprawa w trasie

Ze środkami do tymczasowego łatania opony mamy pozytywne doświadczenia. Są to bardzo dobre i pomocne rozwiązania, szczególnie dla motocyklistów na trasie.

Ważne wskazówki dotyczące użycia środków w sprayu:

Po użyciu środka, oponę należy jak najszybciej umyć od środka – im wcześniej, tym lepiej. Usunięcie warstwy uszczelniacza nie stanowi problemu, choć proces może być zapachowo nieprzyjemny.

Problemem może być znalezienie niewielkich uszkodzeń w zalanej oponie – w takich przypadkach naprawa może być niemożliwa. Przy niewielkim uszkodzeniu lepiej nie stosować tego typu środka, tylko odpompować oponę i dojechać do serwisu.

Po użyciu środka do łatania opony można dalej jechać normalnie.


Serwis opon typu Run-flat

Naprawa opon typu Run-flat jest w 100% taka sama jak innych opon. Ważne aby ogranicz prędkość jazdy na uszkodzonym Run-flacie do 60–70 km/h. i jak najszybciej dokonaj naprawy opony.


Twój Serwis opon Car-But Lublin to profesjonalizm i 33 letnie doświadczenie !

 

Skontaktuj się z nami!