są podatne na awarie, a także zużywanie się ich baterii. Średnia trwałość baterii czujnika to 3 do 5 lat w zależności od eksploatacji pojazdu. W zasadzie nie wymienia się samych baterii gdyż czujnik i bateria to jedna całość. Wymienia się uszczelki, zawory i wkłady zaworów. Czujniki średnio kosztują około 200–400 zł za sztukę, co w przypadku wymiany ze względu na zużycie baterii oznacza koszt około 1000 zł. Najwygodniej byłoby mieć dwa komplety kół z oponami letnimi i zimowymi by uniknąć ryzyka uszkodzenia czujników, ale i tak przy zmianie kół nie ominie nas wczytanie do systemu nowych danych o nowych czujnikach.
to także szybko zużywające się elementy. Na szczęście ich cena nie powala z nóg. Ale nie uszkodzony gwint to pewność, że koło będzie zawsze na swoim miejscu. Częściej, podczas odkręcania ulega uszkodzenie łeb śruby co też śrubę dyskwalifikuje.
https://g.page/CarButLublin?gm
Jest jeszcze jeden element który trzeba często wymieniać.
Prawidłowo wykonana wymiana kół aluminiowych obejmuje też wymianę pierścieni centrujących. W „niezbyt” profesjonalnych serwisach dochodzi bowiem do uszkodzenia lub zagubienia pierścieni. Pierścienie uszkodzone, zgniecione przez niedokładne spasowanie i dokręcenie śrub koła kluczem pneumatycznym nie nadają się do użycia, powodują wibracje kół.